sobota, 24 lipca 2010
II zlot Częstochowa - 19 lipiec 2010

" Szczęście nie jest stancją do której przyjeżdżasz, lecz sposobem podróżowania "

http://farm5.static.flickr.com/4141/4812306654_12c58d6967.jpg

Mam nadzieję, że stanie się to naszą "tradycją" :D Już drugi raz spotykamy się w zlocie szirowskim z naszymi ulubieńcami :D Tym razem pojawiło się więcej osób, co wiązało się z tym więcej psów! :D Była goldenka Kiara, bedlington Derku (?XD), mix Jimmy, border collie Viva, labradorka Bora, mix Chrupek, nagi pies peruwiański Syriusz, kundelka Sara oraz bokserka Orla i na chwilkę Libra, owczarek Monsun, nie zapominając o berneńczyku Lunie :D

Przez prawie cały czas Luśku się tak śliniła jakby miała wściekliznę O__o Ma coś takiego że jak a) mega mega mega bardzo bardzo bardzo się zmęczy o jej wiszą gluty i piana b) jak żebra to lecą jej sople c) jak jest na nowym terenie i się nim jara to też ma te okropne piany XD

Mogłyśmy trochę więcej zostawić czasu samym psiakom żeby się pobawiły, ale to najwyżej zrobimy za rok :D Ten czas wypełniliśmy wystawą oraz agility, pierwszy raz też obedience i dla relaksu freestyl'em XD Pomiędzy tymi zabawami Lunku znalazła tylko dwa razy na gonitwy z Jimmem i Vivą.

Ogólnie to z jej wyników jestem bardzo bardzo zadowolona XD Najbardziej ucieszył mnie wyniki z posłuszeństwa no to był szok! :D

I etap - chodzenie przy nodze na smyczy po trasie w kształcie "Z" z siad, potem zmiana pozycji z wstań do siad, z siad do waruj :D W tym etapie I miejsce wraz z Borą ;) W tym etapie brało udział siedem psiaków z swoimi właścicielami :)

http://farm5.static.flickr.com/4143/4812305388_f815aff9e1.jpghttp://farm5.static.flickr.com/4143/4812305388_f815aff9e1.jpg

II etap - chodzenie przy nodze bez smyczy, zsiad, potem zmiany pozycji, potem w wybranej pozycji zostać na 1 minutę 20 sekund, następnie przywołanie do siebie, pies siada przodem do przewodnika, i potem obchodzi i siada z boku , na końcu aport. No i z tego aportu byłam dumna że poleciała, przyniosła i mi go dała! <#333 Tym samym miałyśmy w drugim etapie I miejsce XD Acha no i jeszcze jedno ważne! :D Bardzo długo potrafiła się skupić na mnie, gapiła się na mnie, a ja na nią, dopiero po 50 sekundach się rozluźniła XD Drugi etap był mniej liczny, zdecydowalo się wziąść w nim udział tylko 4 psy.

http://farm5.static.flickr.com/4134/4811406643_2ee5e60890.jpg

Wystawa, byłyśmy w klasie championów, ponieważ na pierwszym zlocie u nas wygrałyśmy w otwartej, a w Częstochowie rok temu byłyśmy już w championach, ale chyba Jimmy czy Sara? ktoś nas pokonał :) W swojej klasie zajęłymy pierwsze miejsce , a w niej brały też udział Sara, Jimmy, Orla. W porownaniu do BIS Luchu uklasyfikowała się na II miejscu, pierwsze zdobył Syriusz :)

http://farm5.static.flickr.com/4123/4812305992_5058f69946.jpg

Mini agility odbyło się na końcu, torek w kształcie koła, wszystko biegniemy tak jak leci XD Trochę było kijowo na palisadzi i kładce bo drzewo namokło od drzewa i źle się wychodziło... Lunkus pierwszy przebieg miał bezbłędny, ale drugi to już nawet sama robiłam od tak XD Wszystko w zwolnionym tempie, Lunu też w zwolnionym, ale zrobiłyśmy sobie strefy na huśtawce, palisadzie, kładce , kij w ucho że były chyba 4 zrzutki XD Wykończyło się biedactwo na posłuszeństwie XD Na codzień tak dużo nie myśli hahaha :D I tym samym miałyśmy III miejsce XD

http://farm5.static.flickr.com/4082/4812311456_7a09b4d40c.jpg

Fajnie było się znowu spotkać :D I tak jak rok temu na szkoleniu był berneńczyk, ten sam co za traf :D Pogodoba była OK, wcześniej coś pokropiło bo trawa, przeszkody mokre, ale jak przyjechałyśmy prawie żadna kropla z nieba nie spadła. Na początku było fajnie zimno, potem mimo że słońca nie było zrobił się okropny zaduch O__o

http://farm5.static.flickr.com/4135/4811682967_855a79484b.jpg

Na treningu nie byłyśmy 2 tygodnie :( Tydzień temu brak organizacji, ten wtorek spasowałyśmy po poniedziałkowym zlocie, miałyśmy to odrobić w czwartek ale odwołany trening ze względu na pogodę :( Dzisiaj jest fajnie ziiiiimno i padało rano <#333 Ale pewno we wtorek będzie już gorąco XD Kurcze ile mam w ogóle tematów na notki, teraz to napewno będzie więcej ich hhaha przygotujcie się! :D

http://farm5.static.flickr.com/4143/4811679913_bd11f2675d.jpg

W dzisiejszej notce w całości wykorzystałam zdjęcia Ali Zmysłowskiej (rudozloci.prv.pl), które są wspaniałe! Ostatnie to w ogóle rewelacja (że musiałam ten ręcznik tam wcisnąć XD).

Uczestnicy, mła zdjęcia:

Kiara -> http://img94.imageshack.us/img94/5870/obraz287.png

Viva -> http://img841.imageshack.us/img841/3492/obraz360.png , http://img196.imageshack.us/img196/4426/obraz179.png

Bora -> http://img10.imageshack.us/img10/2672/obraz352.png

Jimmy -> http://img801.imageshack.us/img801/7303/obraz420.png

Derku -> http://img842.imageshack.us/img842/1051/obraz078.png

Syriusz -> http://img46.imageshack.us/img46/7537/obraz087.png

Chrupek -> http://img827.imageshack.us/img827/3025/obraz102.png

14:34, berneska , Spacery
Link Komentarze (3) »



Acco





luna


Już jako dziecko miałam okazję poznać
jaką cudowną więź stanowi człowiek
i pies. Wychowywałam się razem z nimi.
Odkąd sięga moja pamięć w domu mieliśmy
malutkie i średnie kundelki, które
przygarnęliśmy z ulicy. Każdy wyjątkowy
na swój sposób, każdy miał inny
charakter i każdy uczył czegoś innego.
Zagłębiając się coraz bardziej w świat
kynologii do mojego domu trafił Acco,
czekoladowy border collie. To z nim na
poważnie zaczęłam traktować wszystkie
psie aktywności :) Obecnie spełniamy
się w agility, rally-o oraz
dogtrekkingach. Od niedawna do teamu
dołączyć kolejny chłopak, Navi.
Tym samym uczymy się żyć w nowym
komplecie :) Tak po za tym mam
na imię Natalia i z moim psiakiem
mieszkam w województwie małopolskim :)







Kontakt:
~ natalia.lysak@wp.pl
~ natalia.lysak@gmail.com

~~~~~~~~~~~~~








- 16 wrzesień- zawody agility Zabierzów
- 17 wrzesień - zawody agility Tychy
- 24 wrzesień- dogtrekking Zabrze
- 30.09-1.10 - zawody agility Katowice
- 21.10 - dogtrekking Brandysówka
- 28-29.10 - semi z J.Nowotorską Tychy
- 2-3.12 - semi z P.Gumińską Tychy


doglovin